همه ما در مقطعی شکست خورده‌ایم. بخشیدن خود یا شخص دیگری به ما کمک می‌کند تا به جلو حرکت کنیم.
همه ما در مقطعی شکست خورده‌ایم. بخشیدن خود یا شخص دیگری به ما کمک می‌کند تا به جلو حرکت کنیم.
کد خبر: ۱۴۲۷۷۷۹

جولیا رابرتز بدون شک یکی از نماد‌های سینمای روز است که توانسته بیش از ۳ دهه وضعیت خود را به عنوان یک بازیگر تراز اول حفظ کند. او به دلیل مهارت‌های بازیگری و خنده‌هایش مشهور است. با وجود گذشت زمان به نظر می‌رسد که او پیر نشده و همچنان با قدرت به حرفه بازیگری مشغول است.

جولیا کودکی سخت و پیچیده‌ای را پشت سر گذاشت. چهار ساله بود که والدینش از یکدیگر جدا شدند و مادرش دوباره ازدواج کرد. ناپدریش چندان به جولیا روی خوش نشان نمی‌داد. اوضاع زمانی بدتر شد که پدرش را در ۱۰ سالگی بر اثر سرطان از دست داد.

رابرتز در نوجوانی آرزو داشت که دامپزشک شود. اما پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان در سال ۱۹۸۵ برنامه‌های او مسیر دیگری را در پیش گرفت. جولیا به شهر نیویورک نقل مکان کرد، با یک آژانس مدلینگ قرارداد بست و شروع به شرکت در کلاس‌های بازیگری کرد.

در بیشتر دهه ۱۹۹۰ و در نیمه اول دهه ۲۰۰۰، جولیا رابرتز پردرآمدترین بازیگر زن جهان بود. جولیا نخستین و جوانترین بازیگر زنی بود که برای بازی در یک فیلم توانست به درآمد ۲۰ میلیون دلاری در سال ۲۰۰۰ دست یابد. دارایی خالص فعلی او حدود ۲۵۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود. اما این بازیگر زندگیش را تنها معطوف به حرفه‌اش نکرده است.

جولیا از شهرت و البته ثروت خود در راه محیط‌زیست و حمایت از پروژه‌های سبز و پیشرو استفاده کرده است. او حتی داوطلبانه در تجمع‌های حامیان محیط زیست سخنرانی می‌کند و دیگران را به حمایت مالی از طبیعت تشویق می‌کند. در کنار تمامی این فعالیت‌ها جولیا در خانه مادری معمولی است که توانسته نقش بزرگ کردن سه فرزند خود را به خوبی بازی کند. سرگرمی مورد علاقه رابرتز بافتنی است. او آن را درمان و راهی عالی برای آرام شدن می‌داند!

•  در ۲۸ اکتبر ۱۹۶۸ (۶ آبان ۱۳۴۷) در آمریکا متولد شد.  
•  از سال ۱۹۹۵ به عنوان سفیر حسن‌نیت با یونیسف همکاری می‌کند.
•  جولیا رابرتز برنده ۱ جایزه اسکار و ۳ گلدن گلوب شده است.
•  ۵ بار توسط مجله پیپل به عنوان زن جهان برگزیده شده است.

تعداد بازدید : 4
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها